maanantai 7. joulukuuta 2015

Heissuliveissuli :)!

Täällä taas vähän aktiivisempana :)....jotkut ovat ehkä jo huomanneet, että olen taas ladannut tubeen Let´s Playta. Sims 4 ja Duunipäivä lisäosan parissa on nyt pelailtu jo viiden jakson verran, joten jos tykkäät katsoa LP videoita niin kannattaa käydä kurkkaamassa.

Lisäksi olen pelaillut pitkästä aikaa Sims 3:sta. Ihan uutta intoa olen pelaamisen saanut ja se johtuu varmaan osittain pitkästä tauosta...se on tehnyt luovuudelle hyvää :). Kunhan saan päätettyä mitä haastetta alan pelaamaan niin lupaan postauksen myös Sims 3 faneille. Mielessä on useampikin suosikki haaste, mutta toisaalta jotain uuttakin haluaisi kokeilla.

Sitten muita uutisia...olen nimittäin hankkinut uuden tietokoneen. Edellinen koneeni pääsi hyvää uuteen kotiin ja tilalle tuli MSI:n pelikannettava. Minulla ei ole koskaan aikaisemmin ollut kannettavaa, joten tämä on ihan uutta ja ihmeellistä :D...olen tietysti aivan innoissani kun olen jo niin pitkään haaveillut läppäristä ja vihdoinkin tämä haave toteutui. Tähän mennessä olen ollut hankintaani tyytyväinen, mutta kriittisenä ihmisenä uskallan antaa lopullisen "tuomioni" vasta useamman kuukauden käytön jälkeen kun kone on näyttänyt sen mihin oikeasti pystyy...

Eipä kait tässä muuta kuin, että kohta nähdään Sims 3 päivityksen parissa. Sims 4 on myös uusi lisäosa tulossa tällä viikolla, joten jos vain pystyn niin järjestän taas Jaden valvojaiset julkkarina. Jos se ei onnistu niin pelailen ja postailen kuvia heti viikonlopun aikana :)....

4 kommenttia:

  1. Kiva et postaat kolmosesta, nykyään aktiivisia sims 3-blogeja on nimittäin aika harvakseltaan. Itselläkin uuden koneen hankinta edessä, mutta saan sen aikaisintaan ensi kesänä.

    VastaaPoista
  2. Mulla on kanssa hankinnassa MSI:n läpyskä, kuhan rahatilanne on sellanen =) Kiva kuulla susta.

    VastaaPoista
  3. Mikä sun youtube kanavan nimi on? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. https://www.youtube.com/channel/UCXlPrnf8Z3-RC8xqJobY-Sg

      Poista